Як правильно запитувати зворотний зв'язок?
8 способів отримати Зворотній зв'язок від клієнта
- Опитування після підтвердження замовлення Після здійснення покупки запропонуйте клієнту відповісти на кілька запитань із варіантами відповіді. …
- Кнопка зворотнього зв'язку Зазвичай, люди не хочуть витрачати багато часу на сайті. …
- Опитування по e-mail. …
- Дзвінок
Як дати зворотний зв'язок співробітника за результатами оцінки його роботи?
- Продумайте зміст розмови та заздалегідь озвучте тему …
- Негативну Зворотній зв'язок давайте наодинці …
- Не нападайте відразу …
- Говоріть конкретно…
- Донесіть думку «помилятися – це нормально».
- Запитайте, що сам співробітник думає про ситуацію.
- Разом ухваліть рішення
Щоб давати ефективну Зворотній зв'язок, співробітнику HR потрібно транслювати:
- впевненість;
- відкритість;
- дружелюбність;
- вміння почути;
- підтримку;
- щиру віру в переваги кандидата та бажання йому успіхів.
Mar 16, 2020