Як правильно запитувати зворотний зв'язок?

8 способів отримати Зворотній зв'язок від клієнта

  1. Опитування після підтвердження замовлення Після здійснення покупки запропонуйте клієнту відповісти на кілька запитань із варіантами відповіді. …
  2. Кнопка зворотнього зв'язку Зазвичай, люди не хочуть витрачати багато часу на сайті. …
  3. Опитування по e-mail. …
  4. Дзвінок

Як дати зворотний зв'язок співробітника за результатами оцінки його роботи?

  1. Продумайте зміст розмови та заздалегідь озвучте тему …
  2. Негативну Зворотній зв'язок давайте наодинці …
  3. Не нападайте відразу …
  4. Говоріть конкретно…
  5. Донесіть думку «помилятися – це нормально».
  6. Запитайте, що сам співробітник думає про ситуацію.
  7. Разом ухваліть рішення

Щоб давати ефективну Зворотній зв'язок, співробітнику HR потрібно транслювати:

  1. впевненість;
  2. відкритість;
  3. дружелюбність;
  4. вміння почути;
  5. підтримку;
  6. щиру віру в переваги кандидата та бажання йому успіхів.

Mar 16, 2020