Як відстежувати ефективність контекстної реклами?

Лічильники ефективності контекстної реклами Для того, щоб провести аналіз ефективності рекламної кампанії, використовуються системи веб-аналізу. Їх існує величезна кількість, лічильники діляться на серверні та html-лічильники. Для вирішення завдань рекламних кампаній найкращим чином підходять Google Analytics, Яндекс.Sep 8, 2021

Далі розберемо метрики і KPI в контекстній рекламі.

  • Кліки Це базова метрика в контекстній рекламі ….
  • Унікальні відвідувачі …
  • Покази …
  • Залучення …
  • Клікабельність (CTR) …
  • Відсоток отриманих показів …
  • Коефіцієнт конверсії (CR) …
  • Ціна за клік (CPC)

Як оцінювати ефективність реклами : ROI Розрахувати показник можна за формулою: ROI = (прибуток – витрати на цю рекламу) / витрати на рекламу * 100%, де прибуток – це різниця між виручкою і собівартістю. Показник ROI допомагає знаходити і відключати неефективну рекламу.

Контекстна реклама показується в пошукових системах, у мобільних додатках, на сайтах та інших ресурсах. Але фактично під контекстною рекламою частіше розуміють основні можливості та інструменти двох сервісів розміщення реклами в інтернеті – Яндекс Директу і Google Ads.